Monday, November 29, 2010

Not Too Overconfident

ala cik anis tak sediakan nasi untuk I lol kau ingat kau siapa? okay la jamah la sikit nasi dan lauk-pauk yang cik anis dan cik nah buat. ada 1lauk ni yang buat aku tak tertahan lalu mengambil pinggan dan mencedok suku nasi ke dalam pinggan. lupa la apa kebenda namanya tah tapi dia ada banyak bawang, cili, kintan ke apa tah dan ada perut lembu! eh ya ke? ala yang macam karpet tuh. sebelum tu jual mahal taknak makan nasi eh I nak jadi model la! lol cik anis dan cik nah da beriya-iya suruh makan nasi rasa je lauk tuh sedap taw. masa tu aku tengah makan triffle yang aku suruh cik anis buatkan untuk aku huhu

"ya ya. DESERT dulu kan?"

cik anis yang masa tu nak naik tangga sampai nak jatuh dengar dan cik nah pula sepakat dengan abang gelakkan aku. cheh

No comments: