Saturday, July 3, 2010

Seharian Di Putrajaya

hari ni aku telah membuat keputusan untuk menghabiskan sisa-sisa hidup aku oh taknak mati lagi telah membuat keputusan untuk menghabiskan sisa-sisa cuti semester aku kat putrajaya ataupun lebih tepat lagi kat pejabat ibu yang berada dikedudukan janm bersebelahan dengan kdrm

sampai putrajaya. masuk bangunan janm. letak kereta. masuk pintu. naik lif. tingkat 6. masuk pintu lagi. jalan. masuk pintu lagi. nampak pantri. jalan lagi. belok kiri. jawab pertanyaan kawan ibu "ha ah tengah cuti". lagi jalan lagi. baru sampai bilik ibu. eh belum lagi. ibu punch kad dulu. lepas tu baru masuk bilik. aku terus cari spot baik punya untuk aku lepak tengok movie yang aku da plan dari keluar dengn senior lagi Paranormal Activity sebab dulu aku tengok tak habis. tergantung sebab macam apa entah. mungkin sebab terlalu perlahan sebab aku kan memang gelojoh orangnya. habis je movie Paranormal Activity tu terus sambung movie Pathology pula tapi belum sampai setengah pun movie tu yang tengok aku

pukul 1245 baru bangun sebab nak pergi pasar putrajaya. masa aku dengan ibu nak keluar pergi pasar putrajaya ibu ada borak dengan salah seorang kawan ibu sekejap tapi aku lebih layankan mood blur aku tiba-tiba kawan ibu tu jerit kat aku

"jalan kaki la farah. exercise"

masa tu aku agak blur lagi sebab baru bangun kan tanpa fikir panjang aku

"ha? ye la. exercise la ni. eh ehh (masa ni baru aku tersedar yg kami akan pergi pasar putrajaya naik kereta). eheheheh"

No comments: