Tuesday, July 13, 2010

Sorry. Not Interested

isu:

masalah "siapa yg nak jadi ketua umah"


semua orang was like "busy" "busy la" "semester ni busy la" termasuk aku pun. tapi aku bukan suka-suka pun nak cakap busy busy la semester ni busy la macam mereka-mereka sekalian tu. bukan suka-suka taknak tau. tapi sebab aku memang taknak pun hahha! aku tak percaya aku boleh control orang apa lagi remote control yang selalu je hilang lepas aku yang pegang. diri aku sendiri pun perlukan bimbingan ke jalan yang lurus lagi luas tapi rasanya in future jalan kecik pun da muat sebab da kurus la kunun. lastly decision was made up. orang kesayangan again will be the ketua rumah. kebetulan malam tu ada taklimat pengetua dan ketua rumah diminta supaya semua ketua rumah turun dan hadirkan diri. kebetulan lagi sekali juga my this loved ones ada kelas sampai 10pm. so da semua orang busy busy la semester ni busy la sangat aku pun merelakan la diri aku ini untuk mengabdikan duh wakilkan my loved ones or should i say wakilkan 1rumah? whatever tapi-tapi.. dapat kuponlah

No comments: