Saturday, August 7, 2010

Happy Birthday To Ayah

aku rasa hari ni another bad day untuk aku. sebab? ada 89sebab tapi sebab malas nak taip aku letak 2sebab je

1. da la da lambat nak pergi kelas pukul 810

1.1. boleh pula mereka-mereka sekalian buat spot check kat depan fakulti
1.2. oleh kerana aku tak pakai or senang cakap tak bawak pun kad matrik, so terpaksa la patah balik naik hostel walaupun masa tu jam swatch aku yang da setahun lebih usianya berkhidmat untuk aku menunjukkan sudah pukul 830
1.3. ingatkan da pakai kad matrik lepas la
1.4. guard panggil. tulis tu tulis ni. minta nombor rumah bagai nombor telefon taknak pula. dan suruh sign da macam aku ni artis kejap kat puncak tu. sebab aku tak pakai baju kurung (whatta?)
1.5. masuk kelas lagi beberapa minit nak pukul 900. duh

2. aku tertipu tertipu-tipu teraku
2.1. aku punya la bermati-matian ingat tertinggal kunci rumah kat kelas
2.2. pusing 1fakulti dari bilik kunci sampai la ke bk12
2.3. ke library kejap je teman orang kesayangan pulang buku. boleh pula abang library tu membebel tu la ni la heh kami budak skema la. tak perlu pembebelan tu semua
2.4. rupa-rupanya kat atas meja je. cantik je. aku letak atas meja masa balik ambil kad matrik tadi
2.5. sakit hati gila. macam sia-sia je ke hulu ke hilir walaupun ianya satu perbuatan yang sihat
2.6. aku yang plan nak makan dengan orang kesayangan terus tak jadi. siap hempas pintu lagi

bongok!

hari ni juga, birthday ayah yang ke-53

HAPPY BIRTHDAY, AYAH! SEMOGA MURAH REZEKI, SENTIASA DIRAHMATI ALLAH & DIPANJANGKAN UMUR. SAYANG AYAH:)

plan nak call and then nyanyi ramai-ramai. tapi tak jadi sebab ayah berlembang function. ayah sejak 2menjak 3menjak tukar ke hep ni, busy manjang. dan da pandai main golf menembak bagai. nak belikan hadiah apa eh untuk ayah? nak belikan t-shirt ayah main adidas je. mana ada duit nak masuk al-ikhsan tuh. kasih sayang je boleh ayah?

No comments: