Tuesday, August 24, 2010

Satu Hari Di Bulan Ramadhan

tak tau asal la hari ni aku terjatuh. da la jatuh depan orang. pula tu selipar kesayangan aku putus. bukan satu pula tu. tapi dua! dalam satu hari tu yang menyayat hati tu. tapi masa lain-lain la(sedapkan hati kejap)

cerita selipar satu

pukul 1730++ masa pergi beli makanan. sebab tak perasan ada batu comel kat tengah-tengah jalan bertar. agak tak boleh blah masa ni sebab jatuh betul-betul depan seorang budak perempuan yang boleh dikatakan tak la seperti seorang budak yang takkan ingat muka merah jambu menahan malu sebab jatuh ni baik punya tengah duduk kat depan blok b. mesti balik dia cerita kat kawan-kawan dia

cerita selipar dua

pukul 1830++ masa nak pergi beli air pula. tapi kali ini bukan salah aku sebab cuai ke leka ke tak perasan ada batu comel kat tengah-tengah jalan bersimen. tapi orang kesayangan aku yang terpijak sebab dia jealous tengok gaya aku berjalan ala-ala model catwalk menjadi heh. nasib baik kes yang kedua ini tak jatuh macam kes yang pertama tadi. kalau jatuh juga, tak tau la. tukar lim kok wing terus kot?

sebab ini juga, aku berpeluang menjadi cinderella terlampau sebab real cinderella at least sebelah je. tapi aku tamak sikit dua-dua belah

No comments: